1 Kasım 2005 Salı

Seytan Prada Giyer

Bu yazinin basligini ben koymadim, son dinledigim kitabin basligi, "The Devil Wears Prada". Yaklasik bir senedir CD uzerindeki audio kitaplari dinlemeye merak saldim. Kulaklarinizin bos oldugu ama kendinizi baska ise adayamayacaginiz durumlar icin ideal bence kitap dinlemek. Araba kullanirken, yolda yururken, spor yaparken, mutfakta yemek pisiriken simdi aklima ilk gelen yerler kendinizi kitap dinlemeye ayirmak icin. Yani bos vaktinizin olmadigini iddia ettiginiz durumlarda ama beyninizi kitabi anlamaya programlayabileceginiz durumlar icin ideal.

Audio kitaplar kaset ya da CD olarak geliyor ama kaset artik gunumuzde teknolojik onemini kaybettiginden CD olarak almak en akillicasi. Kitapcilar, kutuphaneler ve news gruplar benim CD kitap aldigim kaynaklar. Newsleecher diye bir program aldim gecen hafta. ISP'nizin eger news grup ulasimi varsa buradan MP3 formatinda audio kitap de indirmek mumkun.

Ilgi ceken bir romani daha onceleri CD'den dinleyebilecegimi sanmazdim ama bu gune kadar dinledigim kitaplar beni o kadar sardi ki, simdi o rutin diye sikildigim isleri yapmayi ozler oldum. Sabah-aksam araba kullanmak zevkli hale gelir oldu. Tabii kitap bitince gene off'lamalar basliyor o baska.

Yukardaki kitap tesaduf eseri ogrendim ki filme de cekiliyormus. Runway diye bir dergideki editorle, ona asistanlik yapan Adrea Sach'in arasindaki iliski uzerine kurulmus bir kitap. Kaprisli, surekli fikir degistirip etrafina teror estiren Miranda Priesley ile ilk isini bu editorun asistani olarak tecrube edinmeye calisan bir comezin hikayesi. Web sitesine gore Miranda'yi Meryl Streep oynayacakmis. Ilginc bir film olur gibi. 2006'da goruruz bakalim.

Hiç yorum yok: