26 Mayıs 2006 Cuma

Gundem

Buranin gundemi oldukca sicak su siralar. Aslinda cok onemli olaylar olmadikca, kisisel bazda o kadar da etkilenmiyoruz gundemden. Ben telekom sektorunde oldugumdan biraz da, kulaklarim uzadi bu konuda. Gecen haftanin en cok konusulani ve bugunlerde de devam eden, devletin 3 buyuk telefon sirketinden konusma kayitlarini iceren bir veritabani olusturdugu. Su ana kadarki olusturulan en buyuk database oldugu iddia ediliyor. Bir konusma dosyasinin ne kadar tuttugu dusunulurse, bu veritabaninin buyuklugunu tahmin etmek kolay degil.

Enroncular yargilanip, suclu bulunuyor, Istanbul havaalaninda yangin cikinca CNN'in ve Fox'in yayinlarindan durumu takip ediyoruz sicak sicak. Sinema sektorunde gecen hafta vizyona giren "Da Vinci Code" her yerde haber olmaya devam ediyor. Bir de bu sektorun en glamour cifti Brangelina'nin bebeklerinin dogumu sabirsizlikla bekleniyor artik :) Nerden mi biliyorum bu magazin haberleri? Marketlerde kasa kuyrugunda beklerken en keyifli sey, dedikodu dergisi karistirmak.

TV dunyasinda da sezondaki diziler bir bir veda etti/ediyor. Bu hafta Lost'a gule gule dedik eylule kadar. Benim seyrettiklerimden 2 hafta once Gilmore Girls (GG), sonra Grey's Anatomy (GA), bu hafta basi Desperate Houseviwes (DH) 2 saatlik sezon finali ile ekranlara veda ettiler. Bir butun olarak yazilmadigi belli, heyecan yaratmak icin surekli yeni olaylar ve karakterler uydurulan DH, drama mi, komedi mi belli degil ama ABC'ye iyi para kazandirdigi acik. GA benim ilgiyle izledigim tip dizisi. Adina forumlar duzenlenip, Mr. McDreamy'i acimasizca elestirenler oldugu halde, tabii ki karsit gorusler de olusmus hemen (evli ve bolumundeki diger intern dr'a asikti ama bu sezon namuslu kocayi oynamaya karar vermesine ragmen, sezonu duruma uygun bir sekilde sonlandirdilar kanimca). Lost ara ara denk geldikce izledigim dizi oldu ama aradan yakalamak hic zor degil. Issiz adaya dusen bir ucaktan kurtulup, adadan kurtulamayanlarin oykusu. Her kahramanin kendi oykusu var. Yaratilan onca gizeme ragmen beni gene de cok sarmadi. GG ise populer kulturu yakalamak icin ideal.

Bizim is gundemimizde, alternatif is saatleri var. Yazin olmak uzere, haftada 4 gun X 10 saat calisip pazartesi veya cumayi izin almak mumkun. Ya da 4 gun X 9.5 saat calisip cumayi yarim gun izin almak mumkun. Gunde 8 saat uzun gelirken ben kendi calisma saatlerime devam ediyorum bu durumda.

Biliyorum TR gundemi de cok yogun su ara. Eee sizin gundeminizde neler var?

5 yorum:

Timur dedi ki...

Sevgili Figen ,
Geçen gün Inside Man'i izledim .
Hani şu mükemmel banka soygunu ,
tavsiye ederim .

Adsız dedi ki...

Timur, o film , seyredilecekler arasinda listemde. trailer'indan ilginc bir film oldugunu dusunmustum ben de.
Figen

acupofcaffein dedi ki...

vallahi Figen ben o fazla çalışmayı alırdım, cumayıda kendime tatil ilan ederdim. Sonra ver elini uzun haftasonu programları. Tabiki evli çiftler için başarılması kolay değil ama olsun yinede :-)) Böyle konuşuyorum ama bakma 1/2 saat bile fazladan iş yerinde kalmanın ne demek olduğunu biliyorum:-))
Ben hiç dizi seyretmiyorum. Arada sırada gözüme ilişirse Desperate Housewife'ı seyrediyorum ama çok nadir. TV'yi sadece haberler için ve film için açıyorum. Özellikle TC'de TRT-1,2 de güzel filmler oluyor. Benim gündemimde şu sıralar yapacağım tatil programım var:-))
TC'deki gündem hiç parlak değil. Yangınlar, öldürmeler, ilköğrenimdeki şiddet olayları vs.vs.. Antlya'da donlu denize girenler uyarılıyormuş, bunun için özel güvnlik ekipleri konmuş konyaaltı plajına. Birde İstanbul'da parklara böyle güvenlik görevlilileri getirlse,parkların piknik alanı olmadığı herkesin dinlenme alanı olduğu ve çöplerin yerlerde bırakılmayacağı özellikle vurgulansa, uyarılsa ve ceza kesilse... ne iyi olurdu..
HER ZAMANKİ GİBİ EĞİTİM ŞART...:-))
Sevgiler, arzu

Adsız dedi ki...

Arzucum, Gunde 10 saat cok uzun ya. Ustelik 4 gun, ustelik bir de yemek icin ara vermen lazim, yasal olarak en az yarim saat calismaman lazim eder 10.5-11 saat Patrona ben yapamam bunu dedim, ama cumalari evden calismaya devam ediyorum, o da buyuk avantaj. 4X9saat de cok farkli degil. Yaz gelince zaten bir an once gun bitsin istiyorum, kup yasamlarimizdan kalan zamanda biraz gunes almak icin.
Sevgiler.
FIGEN

Mine dedi ki...

Figencim,su an kursa devam ettigim hastanelerden birinde,iki doktor gunasiri 12 saat calisiyormus.Dusunsene hic haftasonu ve bayram tatili yok!
Bence evden calisma sansin oldugu icin en iyisini yapmissin.
Mine