7 Mart 2006 Salı

9X4 (9 Baslik 4 Cevap)

Oglen arasi bloglara goz atiyorum. Hindistan'lari okurken 4 cevapli yazi gozume carpiyor. Hizla goz gezdiriyorum ve Adil beni bu posting'inde sobelemis. Himmm, aslinda cevaplamak ilginc olur diye dusunuyorum, ben de kendi hakkimda bir siralama yapmis olurum. Ama bu posting'i tamamlamak gene sonraya kalacak biliyorum. Oglanin doktor randevusu, benim islerim, evin duzeni derken yazi yazmaya cok da vakit kalmiyor. Neyse basliyorum...

YAPTIGIM 4 IS
  • Ilk Almanca dersi verip para kazandim kisa sure. Kisa surdu (6 ay kadar) cunku ders verdigim cocuk cok tembeldi.
  • Okuldan sonra PCB Designer/CAD Engineer olarak calistim. Hani su elektronik aletlerdeki yesil board'larin tasarimi isi diyelim.
  • Unix admin'lige switch oldum. Uzun sure boyle devam etti ve kariyerime cok sey katti. Yasasin Solaris, yasasin Unix :)
  • Simdi bir telekom sirketinde NY ve Boston'un network'unden sorumlu (LAN/WAN degil, GSM'e benzer) calisiyorum.

DEFALARCA IZLEYEBILECEGIM 4 FILM

  • English Patient
  • Meet the Parents
  • The bridges of Madicon County
  • Fugitive

YASADIGIM 4 YER (Benimki 6 Yer oldu)

  • Isvicre
  • Canakkale
  • Istanbul
  • Georgia (Amerika'daki, Rusya'daki degil)
  • Slovakya (Pek bir guzeldi orada yasamak. 2 yil boyunca tum Avrupa'yi dolastik)
  • New York

IZLEDIGIM 4 TV PROGRAMI

  • Desperate Houseviwes
  • Grey's Anatomy
  • Gilmore Girls
  • Whose Line Is It Anyway?

TATIL ICIN GITTIGIM 4 YER

  • Her daim Prag
  • Her daim Italya, Italya'da herhangi bir yer, ozellikle kuzey, Toscana vadisi, Venedik, Verona ve her minik kasaba, koy
  • Her daim Datca, Aktur
  • Amerika'da Newport, RI. Burayi da Avrupa'yi hatirlattigi icin seviyorum.

EN SEVDIGIM 4 YIYECEK

  • Frambuazli pasta (burada yok, cok kotu. En cok da Pelit'in pastasini severim)
  • Izgara balik (her cesit deniz urunu desem cok mu ac gozluluk ederim)
  • Yesil salata ama icinde domates, havuc, avakado, roka, turp, mor lahana olacak
  • Cukulata

HER GUN ZIYARET ETTIGIM 4 BLOG

Hergun duzenli okumak nerde... Firsat buldukca link'lerdeki bloglari toptan okuyorum.

HEMEN SIMDI OLMAK ISTEDIGIM 4 YER

  • Canakkale
  • Istanbul
  • Sicak ve gunesli herhangi bir yer. Fethiye olabilir mesela, cok da iyi olurdu.
  • E madem ki hayal, bir de Prag alalim son olarak.

EBELEDIGIM 4 BLOGGER

  • Miss Mine senin siran.
  • Bay Smirna, hadi bakalim artik topu yuvarla, sende cok malzeme var.
  • Ferda diyecegim ama o da tembellerden, hala tek yazi yok. Hazir oldugunda basla lutfen.
  • Sonuncusu da kara kedi.

Hiç yorum yok: