10 Ekim 2006 Salı

6 Derece

ABC'de baslayan bir dizi var, adi Six Degrees. Dizinin baslangicindaki bir cumle bana 2 hafta onceki bir tanisma oykusunun dogrulugunu hatirlatti.

They say that anyone on the planet can be connected to any other person through a chain of six people, which means that no one is a stranger... for long

Yani gezegen uzerindeki herkes birbirine 6 kisi araciligiyla baglanabilir ve kimse birbirine yabanci kalmaz. Iste bu blog dunyasi, biraz bu zinciri olusturmak babinda guzel bir islev goruyor - ki aslinda sanal dunyadan tanisikliklara pek sicak bakmazken - Yildiz, Arzu, Mine ve ben benim Ist'daki son gecemde blog dostlari olarak Adanali Dostlar Kebab Salonunda biraraya gelip, sonra da geceyi Crown Cafe'de tamamladik. Minecigim benim zaten kirk yillik dostum ama Arzu ve Yildiz'la da sanki uzun yillardir tanisiyormusum sadece aradaki noktalari birlestirip birbirimizi guncelleyecekmisim gibi hissettim gorusunce. Bir de blog arkadasim Timur var. Onunla simdilik yuzyuze gorusemedik ama MSN ve email sagolsun.

6 yorum:

Yıldız dedi ki...

Figencim,

Dun aksam Mine, Timur, ben ve benim 3 arkadasim ve bunlardan birinin yigeni bir aradaydik. Bu zincir buyuyor, bakalım uzu daha kimlere dokunacak... Saadet zinciri :)))

Sevgiler...

Timur dedi ki...

Figen ,

Dun aksam gercekten iyiydi .

Grupta Hintli bir davulcu vardı ki , adam tek basina bi orkestra .

Hatta Yildiz biara yoga bile yapti .

Orda olmani isterdim .

Posta gelince ;
Maksat muhabbet Figen ,
Blog bahane , konser bahane , yemek bahane ...

Adsız dedi ki...

Figen...
Gerçekten de haklılar... Yıldız'la açtığım bu blog sayesinde yazdıklarını okuduğum ve tanışmak istediğim 6 kişi oldu... teori doğruymuş... :-)) Sevgiler...

Yıldız dedi ki...

Arkadaslar,

Gonul ne kahve ister ne kahvehane, gonul sohbet ister kahve bahane.

Timurcum meditasyon o meditasyon, yoga degil ommmmm :)) Gercekten de yaptıkları müzik çok meditatifdi. Albumleri olsaydi keske :(

Brumendi, kimmis o 6 kisi hııı? Hani benim ustume gul koklamazdin sen :)))

Hoscakalin...

Adsız dedi ki...

haberlerinizi aldim Ankara tayfasi. konser guzelmis de dahasini bekliyorum bloglarinizda. kimdir, ne caldilar, seyirci nasildi?

Arzu bence de 6 degrees dogru diyor. baskana gecen sene birbirimizden habersziken simdi tanisiyor olduk. zincir buyuyor mu ne:)

FB

Mine dedi ki...

Bence konseri en guzel Yıldız anlatır.yazını bekliyoruz Yıldız'cım.
Gercekten de Blog isini yeni tanıstıgım arkadaslarla daha da sevdim.
Ah birazcıkta zaman bulup birseyler yazabilsem:(