24 Mayıs 2010 Pazartesi

Lost in Lost?


Dun aksam TV'nin karsisina 2.5 saatlik Lost dizisinin finalini izlemek uzere oturdum. Kafamda bir sonuca varmayi isteyerek, merakla, dikkatle, tonlarca soruyla... Oyle ya, her ilginc dizi ya da sinema filmi gibi bunun da ruhani bir yolculukla sonuclanacagini, neye inaniyorsaniz onun kivilcimlarinda cevaplandirilabilecegini, eski sezondaki karakterler ve verilen mesajlarla baglantili ucu acik bir final, yoruma dayali bir sonuc mu cikti simdi ortaya? 6 yillik gizem cozuldu mu? Meger aslinda hepsi daha adaya dustukten hemen sonra olmus muydu en son karedeki goruntuye gore, ve ada onlarin Araf'i miydi, ya da toplandiklari kiliseden sonra Cennet'e mi gidiyorlardi?

Lost Wikipedia'ya girmis bile. TV'nin en pahali dizilerindenmis. 2 gundur ne olacak, nasil bitti yorumlariyla calkalaniyor medya. Yorumlardan birisinde Oceanic 815, Al Kaide tarafinda dusuruldu diye okudum, yerlere yattim :)

Bazi okumalar icin ABC'ye, NYTimes'a ya da gene NYTimes'a bakilabilir.

Ilgincti, merak ettiriyordu, muzigi hafizalara kazindi, karakterler hayatin icindeydi, ama maceralariyla surreeldi, kendi kisisel yolculugumuza da sorular soruyordu, karizmatik yakisiklilar (!) vardi ve bitti... Yeni bir fenomen dizi bulana kadar.

3 yorum:

Banu dedi ki...

6 yıldır heyecanla ve çok severek izlemiştim, ama sonu benim için de büyük hayalkırıklığı oldu, sanki boşa izlemişiz. Sonunu becerememişler.

Adsız dedi ki...

Tr'da da epeyce yorum yapılıyor bu konuda.
Bense henüz 6. sezonu izleyemedim. Bu gidişle de ilk 5. sezonu boşuna izlemiş olmayayım diye izleyeceğim. Nerde o bir günde 8-9 bölüm izlediğim Lost fanatikliğim :)

M.

Adsız dedi ki...

Evet Banu, dedigin gibi sonu pek cok insanda hayalkirikligi yaratti. Ben de daha mistik birsey bekliyordum.

Municim, sen 6. sezonu seyret gene de eger hala ilgin varsa tabii. Ilk sezonlar daha gizemliydi o yuzden bilmem bu son sezon tatmin eder mi?

FB