17 Haziran 2009 Çarşamba

Hersey Degismek Zorunda mi?

Newsweek benim yillardir takip ettigim haftalik dergi. Icerigini zaman zaman pek tutmasam da guncelden haber veren, yari dolu bir dergi.

1 ay once editor degisikliginden tutun da, yazi formati, font'u, makalelerin islenis bicimine kadar dergiyi A'dan Z'ye degistirdiler. Font kuculdu, sanki beni okuma diyorlar. Makaleler uzadi da uzadi. Benim o kadar konsantrasyonum yok ki 6 sayfalik bir yaziyi okuyabileyim. Ustelik eskiden bir tane boyle cover story uzun uzun islenirken simdi her konu nerdeyse ana kapak detayinda.

Begenmedim diye yazdim kendilerine. Ve dusundum, dusunuyorum. Hersey degismek zorunda mi?

2 yorum:

Mine dedi ki...

Maalesef değişmek zorunda diyeceğim ama bir yandan da iyi ki değişmiş dediğimiz durumlara da haksızlık etmeyeyim :)
Zamanla yeniye alışılıyor ve eski nasıldı diye hatırlamaya çalıştığımızda olmuyor mu?

Adsız dedi ki...

haklisin maalesef :(
FB